GPN - nálady


 kdyby se dalo poslechnout myšlenky žaka, nastupujícího do jakékoliv třidy, a sepsat to do pár vět, dálo by se to (třeba) shrnout tak: 

chci být vidět 

bojím se, že se tam nebudu cítit dobře 

nevím, dá-li mi škola opravdu to, co budu potřebovat v životě

jak moc striktně se ke mě budou chovat učitele

nevím jestli budu mít čas na odpočinek 


kdyby ten žák ještě věděl, že prostředí ovlivňuje většinu jeho života, tak by spiš přemýšlel (třeba) tak:  

budou okna dost velké aby bylo vidět všechno okolo?

snad ten vzduch bude vždycky čistý 

doufám, že spolužáci budou stejně motivovaní jako ja

chci mít bezpečný prostor pro odpočinek 

chci mít možnost se rozvíjet a mít ve škole všechny možné prostředky k tomu 

chci mít možnost se na kohokoliv obrátit ve stejné budově 

chci mít na záchodě svůj privátní čas 


ale on to ještě neví 

a jediné co chce je cítit se dobře ve škole 

a dost odpočívat


ale jeho motivace bude zčásti (docela dost) ovlivněna vzhledem a funkčností budovy, kde bude trávit většinu svého času 

a v tom přesně spočívá náš úkol na tento semestr

Komentáře

  1. skvělý začátek! až se budeš během semestru v procesu navrhování ztrácet, zase si to přečti :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky