GPN - nálady
kdyby se dalo poslechnout myšlenky žaka, nastupujícího do jakékoliv třidy, a sepsat to do pár vět, dálo by se to (třeba) shrnout tak:
chci být vidět
bojím se, že se tam nebudu cítit dobře
nevím, dá-li mi škola opravdu to, co budu potřebovat v životě
jak moc striktně se ke mě budou chovat učitele
nevím jestli budu mít čas na odpočinek
kdyby ten žák ještě věděl, že prostředí ovlivňuje většinu jeho života, tak by spiš přemýšlel (třeba) tak:
budou okna dost velké aby bylo vidět všechno okolo?
snad ten vzduch bude vždycky čistý
doufám, že spolužáci budou stejně motivovaní jako ja
chci mít bezpečný prostor pro odpočinek
chci mít možnost se rozvíjet a mít ve škole všechny možné prostředky k tomu
chci mít možnost se na kohokoliv obrátit ve stejné budově
chci mít na záchodě svůj privátní čas
ale on to ještě neví
a jediné co chce je cítit se dobře ve škole
a dost odpočívat
ale jeho motivace bude zčásti (docela dost) ovlivněna vzhledem a funkčností budovy, kde bude trávit většinu svého času
a v tom přesně spočívá náš úkol na tento semestr
skvělý začátek! až se budeš během semestru v procesu navrhování ztrácet, zase si to přečti :)
OdpovědětVymazat