není to něco, co byste čekali

je to pravděpodobně nevhodné misto pro takové výlití duši

but i just need to get it of my chest


jsou lidi, pro které nějaké troubles v jakémkoliv aspektu života jsou jen jako zajimavosti na cestě k cilům 


jsou takové, pro které každá nová myšlenka o něčem, co by jim nesedělo k obrazu šťastného života, jen je niči 


takové lidi neberou výzvu jako přiležitost rozvoje, ale spiš nutnost se ponořit ještě dál do sebe 


odmítající obrátit se za někým, furt si myslící že se to dá zvladnout

a v nějaký okamžik všechno vybuchne 

všechny neudělané úkoly,  všechny nedospané hodiny, všechny nevyřešené zaležitosti 

udělat, a přesto že takový člověk chápe, že se s tim něco musi udělat, ale přes celou jeho snahu to nejde

všechny deadlines už jsou pro**any, to tlači


ale ten člověk to potřebuje rozebrat 

a to zabere dalši čas 

a dalši omezené časem úkoly uz budou vzadu 

a takhle do kolečka 


teď se ten člověk nemuže zvednout z postele protože už nevidi smysl se snažit, když nemuže vylezt z toho blbého kolečka 


začinalo se to maličkostmi, které postupně přestaly být takové 

a to je na tom nejhorší

uvědomovat si že ses k tomu dostal sám 

uvědomovat si, že věci, na kterých ti zaleží, začinají být nezdolatelné protože ses je nezačal řešit včas 

je to blbý 

absurdní 

nesmyslné 

jenom blbé zaseknuté myšlenky 


ja se snažím 

a budu se snažit 

nekašlu na všechno 

i když té snahy může být málo 

pochopim, když mi to řekne vic lidi

že jsem to vymyslela 

že to není pravda a jsem v pohodě, jen jsem líná

nemůžu ovlivnit to, jak to vypadá ze strany 

ale přisáham na cokoliv že se snažím 

a budu se snažit 


dnešní večer, který jsem měla naplanovaný jako mega produktivní, jsem celý prozvracela a asi se nezvednu z postele nejbližši dost dlouhou dobu 

pokud jsi až tady, děkuji za pozornost 

nevím kdo přesně jsi, ale cením to od tebe  



Komentáře

Oblíbené příspěvky